tisdag 23 september 2008

Blogga?

Ska man försöka bli en aning aktiv här nu då?
ja ska la bli det ^^
Dagarna går mest åt att packa, städa och packa.
Allt jag ser är flyttkartonger och en stökig övervåning.
hur oorganiserat som helst... typiskt mig....
men snart e allting klart och jag flyttar till mitt eget place :D
de jag längtar mest efter e min soffa som jag köpte förra veckan. den levereras samma dag jag flyttar in, den var så skön att sitta i..
värsta gos soffan som man sjunker ihop i. as mysigt!!!
Lägger in en bild på den, tycker den e as fin :)

( fast min soffa är typ ljus beigie, nästan vit)


Nej nu ska jag försöka sova.

sov gott :)

1 kommentarer:

Blogger Eme sa...

snygg soffa :)

24 september 2008 kl. 22:14  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida